Kul sommar

Catten är tillbaka i stan & jag gillart. Igår blev det tacos, fredagen till ära och allt. Det var gott, men inte så gott som jag minndes det.. Mycket godare med grillat, thai/kinamat and so on.. ;-) Jag laddade ner en bunt filmer på hennes dator - Så man har lite att kolla på.. Vi myste ner oss i sängen och började titta på "Priest" men varken hon eller jag orkade kolla klart. Trötta tjejer! Får kolla klart så fort hon vaknar.

Dessutom insåg jag igår att mina få arbetsdagar i sommar inte bara krockar med Kuggnäsfestivalen utom Power Meet också.. Inte nog med att man knappt får behålla pengarna, nu ska man inte få göra nåt kul på hela sommaren heller. Ät skit. Känns såå värt de. Ja, jag vet att man måste börja nånstans men ändå. Power Meet är iofs torsdag-lördag och jag jobbar lördag-söndag. Men det är tveksamt om jag vill dricka dagen innan jag ska jobba igen, vet hur sliten jag var sist.. Och torsdagen... hur kul är det på torsdagen? I rest my case.

Ser nog allt att solen tittar fram lite utomhus & jag skulle inte klaga om det blev fint väder resten av helgen. Trött på allt regnande nu! Får se vad man hittar på idag, Catten ska tydligen rymma iväg med Lina. Pfft. Nu blire frukost för tant! Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback