Burning Wheels

Efter många om och men så bestämde jag mig för att ta mig ett par glas i lördags, jag drog till Burning Wheels i Arboga med Hyllan & Honk. Ett utav Jonnys band: Big Walther Combo spelade där. Till en början var det helt dött men efter ett tag så började det trilla in folk. Träffade massa trevliga människor och jag är ett telefonnummer rikare. Drack alldeles för många turkisk pepparshots & det gick åt mer pengar än planerat. Men kvällen var sjukt lyckad så det var värt varenda krona. Fick även veta att dom PLUS Buffelbinx lirar på Vårcruisingen här i stan och hur awesome är inte det? Så mycket för att Buffelbinx haft sin sista spelning. ;.)

Som vanligt så sket det sig med rökningen, helt otroligt va svag man är. Haha! Men jag gör ett nytt försök redan nu, har inte rökt sen igår så nu är jag inne på dag 1 - Igen, för sjuttioelftegången... Så det blir med andra ord nyktert ett par veckor också. För jag vet ju att jag trillar dit direkt annars. Äh, jag tar det som det kommer. Det går iallafall lite enklare när man inte är med någon som röker. Jag får ta en snus när det verkligen krisar!

Idag har jag minsann umgåts med min fina syster hela dagen. Vi har hunnit med en hel del; Bilen tvärdog här utanför så vi fick ringa våran storebror för starthjälp, syrran missade helt att vi körde i en stor vattenpöl - vilket resulterade i att vi dränkte ner en dam som var ute med sin hund. Haha, fan va nöjd hon lär ha blivit! Jag har själv varit med om det och det är ingen höjdare. Sen har jag sällskapat medans hon har haft tvättstuga & jag ska nog aldrig mer klaga på att jag har mycket tvätt. Jag slängde in en av mina tröjor och råkade givetvis tvätta mitt bankomatkort. Men det borde väl inte vara någon fara? Och sist men inte minst så lagade jag korvstroganoff till oss. åååh, jag fick dessutom veta en sak som gjorde mig sjukt glad & det var inte dumt med lite goda nyheter. <3 Tack för idag syster!

Nu ska jag se om tvättmaskinen hoppat ut ur badrummet, för det låter tamefan så.. Haha!

Pussilago!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback