Dag 6

Aaao, igår åkte jag ner mot stan för att gå på ett möte & uträtta lite ärenden. Fick sällskap av bästste Mimmi, det var inte igår vi sågs så det var mysigt. Vi lämna in alla papper och sen käkade vi på donken. Vi tyckte att vi var värda det! *flin* Sen hämtade mamma upp mig och jag hjälpte henne att fixa spriiiiiten, och som tack för hjälpen så handlade hon lite åt mig på ica. :D Blev grillad kyckling & potatissallad med grillsmak för min del. Nomnomnom! Tog mig en powernap efter maten i hopp om att bli av med huvudvärken tills kvällen - Det fungerade sådär. Tanken var ju att Tessy och jag skulle gå på bio, vi möttes upp på stan och allt men 1 minut innan filmen skulle visas så bestämde vi oss för att skippa bion. Haha, vi åkte istället till Hyllan en sväng. Han satt och kikade på film med Palle så vi kände för att våldgästa dom och lätta upp stämningen lite. It worked! Och återigen satt jag där med folk som rökte, hela TRE stycken. Uuh, det är allt annat än roligt. Men nu är jag inne på dag 6, så det går ju åt rätt håll iallafall. Har inte fuskat det minsta.. ännu. I can do it.

Vettefan om detta kommer bli en bra lördag, när jag somnade inatt så var jag skapligt irriterad på en viss person och jag var ännu mer sur när jag vaknade. Jiihaa. Men musik på hög volym, lite tvätt & städ kanske kan få en på bättre humör? Vi kör på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback