Det går bra nu kompis

Det går bättre och bättre på praktiken & jag tokgillar personalen och jag har dessutom redan hittat min favorittant. Sen fick jag reda på att jag ska sluta redan 12.30 på fredagar och det är hur ljuvligt som helst. *flinar* Men det bästa utav allt är att jag tydligen ska få komma på intervju på fredag angående sommarjobben jag har sökt inom vuxenförvaltingen. Nu jävlar flyter det på! Känner mig hur nöjd som  helst, nu fattas bara utbildningen.

Är inte lika trött idag heller så jag ska ta och tvätta, städa och färga håret innan jag bänkar mig i soffan för kvällen. Buttran lyser med sin frånvaro & jag gillart! :D
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Haha, jag hittade den faktiskt på Ellos av alla ställen xD

2011-03-24 @ 01:42:35
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback