Gogogo

Huaa, lyckades sova rätt bra inatt även fast min nacke inte är helt okej ännu. Skulle nog vara bra att gå till en kiropraktor men det kostar massa pengar. Fan att allt ska vara så dyrt. Pratade lite med Kent igår & om att vi skulle ses till helgen, eller ja rättare sagt att jag skulle åka dit idag. Men jag vet inte hur det blir, hade liksom lite andra saker planerade både för tor, fre och lördag. Inget superviktigt men ändå, och så bör jag ta reda på mer om skolan. Och det är nog det sista jag skulle göra om jag vore där. Tänk om han bara kunde pallra hit sitt jävla arsle, då vore saken löst. Äh, får se hur det blir.

Har nyss sökt två sommarjobb, ett inom äldreomsorgen/gruppbostäder och ett som personlig assistent. Dom söker ju främst folk med utbildning men man vet ju aldrig. Jag har ju iallafall lite erfarenhet och kommer ha ännu mer till sommaren tack vare praktiken. Man kan hur som helst inte få mer än ett nej.

Nu; Duschen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback