Gullungar

Har varit hemma hos familjen Ylvén hela dagen/kvällen och det har minst sagt varit livat i stugan. *flinar* Tre små tjejer som har härjat för fullt & jag har fått min beskärda del av bus. Haha dom har hängt både högt och lågt i mig, samt suttit i mitt knä och gosat. Men vet ni vad? Det är bara mysigt, dom är så söta alla tre. Börjar känna mig mer och mer bekväm med barn runtomkring mig. För några år sen tyckte jag bara att dom var jobbiga. Men saker och ting förändras med tiden. Jag och Natalie lagade mat åt oss alla, hasselbackspotatis, kött, sallad & beasås. Det knullade fint i munnen! ;-) Har med andra ord haft en toppendag, det får vi allt göra om snart.

Efter massa funderande så... ska jag åka till Kent imorgon eftermiddag iallafall. Jag saknar honom helt enkelt för mycket för att vi ska vänta 1 eller 2 veckor till med att ses. Den gubben går inte! Så nu får vi åtminstonde helgen tillsammans, och det ska bli kramkalas för fulla muggar <3 Ska ta mig en citronmuffins och lite mjölk & glo på tv:n en stund till innan jag ska gå och däcka i sängen. Jag är helt slut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback