Min mamma är guld värd

Har helt klart haft en mycket bättre dag på praktiken idag, igår var det mest rörigt och det fanns inte så mycket tid till att "visa mig runt" osv. Men idag har jag fått hjälpa till med en hel del, visst har jag gjort mycket av sakerna innan men det var ett par år sedan så det kommer ta ett tag innan jag känner mig helt varm i kläderna. Är ännu mer slut i kroppen idag, det värker och jag har ont i fötterna. Vill inte veta hur jag kommer må på fredagkväll. Önskar också att jag hade lättare för att prata med nya människor, vet inte alltid vad jag ska säga. Hatar när jag är för tyst, men det är något jag jobbar på och det går ju iallafall åt rätt håll. - Framåt. För övrigt så har jag jordens fulaste arbetsbyxor på mig, bara så ni vet.

Mötte upp mamma direkt när jag hade slutat, det var dags för en ny spritleverans & så hade hon med sig en bunt matlådor till mig. Så himla snällt och välbehövligt för man har inte direkt frysen full hemma. *flin* Åt en av dom idag, det var nån slags laxpaj. Sjukt gott! Tack min lilla mamma, vad skulle jag ta mig till utan dig? <3 ÄLSKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback