Mjaaae

Kan inte påstå att jag är så imponerad utav första dagen, men å andra sidan så har det ju faktiskt bara gått just en dag. Personalen verkar iallafall vara hur trevliga som helst, brukarna däremot har jag inte hunnit få så mycket intryck av, men det kommer väl. Jobbigt som tusan att jag är så pass blyg och tyst av mig bland nya människor, så jag hoppas det släpper snart. Haha sen gick det ju sådär med arbetskläderna jag fick, dom ena byxorna var för små & dom andra för stora. Dom hade väldigt dåligt med kläder i huvudtaget, men dom ska tydligen beställa hem nytt. Idag gick jag bara 10.00-15.30 & jag är helt slut, vet inte riktigt hur jag ska orka hålla mig vaken tills ikväll?! Uuh, och imorgon börjar dom "normala" tider jag ska ha: 07.30-16.00. Från att ha bara varit hemma hur länge som helst till att praktisera hela dagar. Jag kommer vara helt slutkörd efter första veckan.

Åh, en powernap vore nåt men då kan man väl inte sova alls inatt istället. Får försöka sysselsätta mig, fixa matlåda & ta hand om disken står på schemat. Sköjsigt värre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback