Vafan?!

Igårkväll fick jag nackspärr igen, det är lite över en vecka sen som min senaste försvann?! Brúkar aldrig ha det annars, tror jag har haft det en gång i högstadiet typ. Missbrukar tigerbalsam och vetekudden för fulla muggar, en riktig massage kanske vore något. Har sovit som en stjärt inatt, har liksom vaknat av att det gör så förbannat ont i nacken - Spelar ingen roll hur jag ligger. Jag vill bara bli av med skiten för jag orkar inte med den här jävla smärtan som strålar ner i ryggen! Sen va tanken att jag skulle umgås med Natalie idag, men det känns inte lika roligt om jag knappt kan röra mig utan att få ont. Vi får helt enkelt skjuta upp det igen.

Tre bra saker i mitt liv just nu;

*
Den ena, och helt klart det som gör mig sjukt glad får jag inte tala öppet om ännu. Men inom sin tid kommer ni också få veta. :)
* Det andra är att siffrorna på vågen rör sig åt rätt håll, dvs neråt. För första gången på ett bra tag!
* Och det tredje är att jag faktiskt ska få bli gudmor igen - Min bror och hans nya tjej väntar barn. Åååh mys, jag är ju gudmor åt Ronja sen tidigare men en till kan ju inte skada. Kanske dags att skaffa en egen snart istället... <3

Bebissugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback