Where do we go from here?

Det blev visst ingen film efter tacosen igår, mihii. Men vi kan säkert kika på den idag istället. Har haft äckligt ont i nacken sen igårkväll, hejja nackspärr! Sikka problem jag hade inatt, visste inte hur jag skulle ligga. Hur fasn blir man av med nackspärr fortare?! Tips mottages gärna.  Sov inte sådär jättebra, men jag hoppade in i duschen när Kent gick till gymmet för jag kan ju inte ligga och dra när detta faktiskt är den sista hela dagen jag är här. Ja, för denna gång iallafall. Kollade precis klart på solsidan [Missade ju det i söndags] och jag älskart. Visste ni föresten att det är värre att vara smalfet än fetfet?! Haha!

Väntar fortfarande på pengar från försäkringskassan, kan liksom inte betala min hyra förens jag får dom. Trodde att dom skulle komma idag men tji fick jag. Uh, jag hatar försäkringskassan. Hoppas dom rullar in någon dag snart iallafall, måste ju få in alla räkningar. Känns sådär att behöva åka hem imorgon och verkligen storstäda hela lägenheten, men på torsdag är det förbesiktning på skiten och efter det så ska jag på möte. Can't wait. Men allt kan ju inte vara kul här i livet! Nu ska jag invänta min skäggbiff och proppa i mig två alvedon. Hajj!
Kommentarer
Postat av: Amelie

Massage, varma kläder och HALSDUK is the shiet. Mot nackspärr dårå

2011-03-01 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback