You made my day!

Trotts min jävla nackspärr så sitter jag och flinar, tänk att det krävs så lite för att göra en glad. You made my day! Har degat i soffan hela dagen och kollat på Supernatural, har såklart lyckats kolla på alla avsnitt som fanns ute just nu. Fattas typ.. 3, 4 stycken? Men dom kommer nog snart. :D

Ja just det, nu har jag inte rökt på en hel vecka & det känns fanimej bra. Men kommer antagligen få vara nykter ett tag till, för jag vet att om jag skulle festa nu så skulle jag röka. Svag som man är. Och idag är det också fem månader sen Kent blev min. Vårat lilla "uppehåll" räknas icke. Haha! Allt känns lite bättre nu och jag hoppas att det fortsätter så.

Nu ska jag ta tag i massa tråkigheter innan jag ska kolla på Daybreakers. Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback