Awesome

Fick lite mat inhandlat med mamma i fredags och det är ju aldrig fel. Är himla glad över att jag har en sån snäll mamma som hjälper mig då & då. Efter det blev jag avsläppt hos Mimmi, satte igång och blekte luggen direkt & jävlar va det brände i skallen. Har blekt håret x antal gånger förut men det har aldrig gjort ont.. Så nu har jag ett fint sår typ i pannan, sexy. Haha! Nåja, nu är luggen lite rosa iallafall och jag gillart. En liten färgklick kan aldrig skada. Det blev förfest hos Mimmi med Sanna, Hyllan och Jonny sen knallade vi iväg till Dannes. Det var fullt med folk, precis som väntat & man träffade en hel del bekanta ansikten. Hade det toktrevligt & det blev en sen natt. Så jag kan inte påstå att jag var speciellt sugen på att jobba igår men det var bara att bita ihop och åka dit. Tur att det är rätt slappt plus att det var ett väldigt kort pass. Jag överlevde & sen sov jag nästintill 13 timmar?! Det var sannerligen välbehövligt. Har jobbat idag med, en aning långtråkigt när det inte finns så mycket att göra... Man får helt enkelt tänka på pengarna. Har inga fler pass bokade men jag hoppas att jag får lite mer timmar snart. Grabbarna är så sjukt härliga så det kommer nog bli en awesome sommar. Har precis ätit lite & det knullade fint i käften - Sparade lite mat till Cat som faktiskt dyker upp senare ikväll. Myspys! Sen hur länge jag orkar hålla mig vaken, det märks men hon får väl ringa och väcka mig i värsta fall. Tur att man är lättväckt. Nu ska jag inta soffläge innan det är dags att krypa ner i sängen..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback