Ny vecka, nya saker att störa sig på

Oh, lyckades jag hålla mig nykter denna helg? Såklart inte. I fredags var jag och Marie hemma hos Natalie; Det bjöds på tacos och det var bannemej på tiden. Har inte ätit det på år och dar. Slank visst ner två öl utav bara farten, men vad tusan gratis är gott. Det blev t.o.m en sväng förbi donken på hemvägen, vi provade den nya McFlurry'n [Daim Orange] & pajen med blåbär/vaniljsmak. Hur goda som helst! :]

I lördags kom Stefan hit på besök & det är alltid lika roligt. Vi ses inte så ofta, jag menar karln jobbar mer eller mindre 6-7 dagar i veckan. All the time. Tror han har minst 3 jobb? Helt galet. Vi inhandlade lite vin för min del innan vi tog en sväng till Borsökna... Tanken var att vi skulle sätta oss på bryggan och bara njuta av solen ett tag, men det var såklart skugga just på den sidan där vi stannade. Haha! Så vi drog och käkade pizza i Fröslunda istället. Sjukt god var den, you gotta love kycklingpizza. Vi båda hamnade i en riktigt fin matkoma efter maten så vi åkte hem hit och jäste på varsinn soffa någon timme. Sen fick han släppa av mig hos Mimmi innan han skulle åka hem. Tänkte att jag kan ju inte dricka upp en hel box med vin själv. Så hej & hå, vi hävde i oss vin för fulla muggar. Men det var bara jag som blev full? Vi drog ner till bowlinghallen en stund och hälsade på Andreas... Sen käkade vi hamburgare och jag satte mig på bussen hem och totaldäckade.Det har aldrig hänt mig i hela mitt liv, men det finns väl en första gång för allt. Blev hur som helst väckt och avkastad av busschauffören i Borsökna. Haha jag verkar gilla att åka till Borsökna! Utelämnar alla fåniga detaljer men jag blev iallafall upphämtad av Mimmi och Andreas. Tusen tack, annars hade det blivit en långpromenad hem...

Gårdagen var rätt meningslös, var bakis som en gris & sov mest bort hela dagen. Ett mirakel att jag ens orkade diska upp mitt berg av disk och sen laga mat också. Kyckling & makaroner... Haha, kanske inte världens godaste kombination men det är allt jag har hemma. Livet är underbart. Förhoppningsvis så rullar pengarna in imorgon. Tessy kom förbi igår för att "titta på Big Brother" med mig. - Jag som aldrig ens ser skiten. Men jag knappade på datorn under tiden så jag överlevde även jag!

Kan inte påstå att mitt humör nu är det bästa; Det första jag ser när jag sätter mig vid datorn är att den fula och äckliga jävla kossan har kommenterat Kents status på facebook igen. Börjar bli lite väl ofta nu! Han har väl flera gamla våp på sin vännerlista [precis som jag har på min] men just henne stör jag mig på. Skulle gärna möblera om ytterligare i hennes felknullade fejja. Finns det nåt bättre än karlars gamla knull? Fucking lovely...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback