Kärlek!

Kände mig lite ensam igårkväll så jag packade ihop lite saker och tog bussen till Torshälla för att umgås med två av dom bästa. <3 Dvs Cat & Hyllan. Dom mötte upp mig vid konsum och så handlade jag lite ingredienser för paj och köttfärssås. Nomnomnom! Jag bakade en rabarberpaj medans Hyllan stod för matlagningen. Gott blev det iallafall och sällskapet var det bästa, tänk att två människor kan göra en så glad? Jag har helt enkelt dom finaste vännerna i världen. Blev inte kvar så länge hos Hyllan eftersom han skulle upp och jobba + att jag och Catten var sjukt trötta. Så vi gick hem till henne och bäddade ner oss i sängen. Tack för en awesome kväll med massa välbehövliga skratt. Jag älskar er!

Sen påtal om något helt annat; I tisdags blåste bussen bara förbi mig och ikväll kom den inte alls?! Vafan är deras problem?! Önskar att jag hade bil & körtkort så man slapp all skit.. Nåja, tur att min kära syster skjutsade mig till jobbet istället så jag slapp bli sen. Så nu sitter jag här och har det bra, jag och min choklad kaka; Jag är helt beroende - Marabou schweizernöt. Fina krejjer ;D Ska väl krypa till sängs snart så man orkar upp imorgonbitti. Men först en telefondejt med fröken Laaksonen! Puss :>

Kommentarer
Postat av: Cat

Tack själv (såhär i efterskott) JAG ÄLSKAR DIG! <3 snart ses vi igen! :D

2011-11-20 @ 07:40:35
URL: http://jagharnioliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback