Myssöndag

Fick för mig att jag skulle spela bingolotto idag så när Catten hade vaknat så tvingade jag henne att sällskapa till ICA. Köpte inte bara en bingolott utom två tialotter & en skrapbingo också. Huhu, ska det va så ska det va! Och helt otippat så fick jag sällskap - Catten köpte sig en egen bingolott. Så jag plockade undan lite här hemma och tände en massa ljus, jösses så mysigt vi har det. :-) Gott luktar det också. Vinner man någonsin några storvinster? Haha jag vann 25 kronor på nåt nytt skit - "Smsbingo" & det var väl inte mycket att hänga i julgranen. Nåväl bättre lycka nästa gång. Kör nog nästa helg också, kanske med en öl eller två till.

Och medans hasselbackspotatisen står i ugnen så ska jag passa på att sätta på en maskin tvätt till och ladda ner nån film tills senare. Sikken förjävla fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback