Wiiie paket :D

Idag var jag och mitt tvillingbär och kikade på en lägenhet åt henne, en liten fin etta i Torshälla - Och hon fick den faktiskt. :D Det är hon så värd efter all skit som hänt, speciellt detta år. Det blir nog bra det där, men jag misstänker att hon kommer hänga rätt mycket hemma hos mig och Mimmi ändå. Du är alltid välkommen hjärtat! <3

Plus att jag faktiskt fick ett paket av henne idag; Ett halsband med Hello Kitty - Hur fint som helst! Jag är van vid att knappt få nåt nu för tiden [Förutom av mamma då] så jag blir helt überglad när jag väl får presenter. :] TACK!


Kommentarer
Postat av: Cat

kommer hänga hos er jätteofta :D JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIG <333333

2011-10-05 @ 23:59:34
URL: http://jagharnioliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback