Bummer

Helgen har varit toklugn i vanlig ordning; Tog en långpromenad till min syster i fredags och umgicks med henne - Fick känna hur bebisen bökade omkring inne i hennes mage. Helt galet mysigt, jag blir helt fascinerad! Tror nog att jag är ganska sugen på en egen liiten. < 3 Men det får vänta ett par år till. Vill ha ordning på mitt eget liv först och främst.

I lördags så följde jag med Tessy på en shoppingrunda; Ö&B, Jysk och Rusta var destinationerna.. Jag köpte faktiskt inget alls, förutom lite käk senare. Fick följa med upp och kolla på hennes och Markos nya lägenhet i Nyfors & jag älskar den! Riktigt charmig och hur stor och rymlig som helst. Fast det jag blev mest impad över var nog alla Markos olika tvspel. Haha! Lätt att det blir en spelkväll där inom kort. Resten av kvällen spenderades på soffan framför lite film och snask. Jag känner mig som en sjuttioåring, kan ni klandra mig? Gör nästintill aldrig något längre.. Och nästa helg jobbar jag så det blir lugnt då med.

Igår åkte jag på cykeljakt, har bestämt mig för att köpa en ny cykel & den ska givetvis vara rosa. Tjusigt värre! Var och kollade på den igår med mamma och Catten, fick t.o.m provcykla den. Haha pinsamt värre med tanke på att det var folk lite här och där + att jag inte cyklat på flera år. Men det gick ju bra, som tur va. ;) Skulle ha köpt den igår men gubbfan där hade strul med datasystemet så jag hoppas på bättre lycka idag. Får se hur det blir, mamma skulle ringa honom idag när hon slutat jobba. I want my Pink Panther!

Mitt löshår kom igår också, så Catten började sätta i det på mig och nog jävlar har jag långt hår nu men det räckte inte till. Känns ju fantastiskt - Mera hår är beställt men det tar 14 dagar innan det kommer. Så uppsatt hår är det som gäller under tiden. Mjaa, känns sådär men vad ska man göra... 100 slingor låter ju som att det ska vara hur mycket som helst, men ikke san ikke. Det blir nog bra i slutändan! Nu fattas bara min septum och min chestpiece - Jävlarigatan va het jag kommer va!

Lite frukost på det här då, sen ska jag tvätta upp all tvätt så man blir av med den. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback