Klaaad tjej

Mötte upp mitt hjärta i Örebro i fredagskväll - Vi gick och såg Final Destination i 3D & så åt vi på Burger King, inte dumt alls. Riktigt mysigt och jag känner mig sådär löjligt kär igen. *flin*

Igår började jag operation storstädning i hans lägenhet & det är inte lätt ska ni veta, ni skulle förstå mig om ni såg eländét. Men jag har helt enkelt tröttnat på att det ska vara som en soptipp när jag är här så nu jävlar. Badrummet & vardagsrummet är klart - Köket däremot har jag bara börjat lite med. Tar resten imorgon. Tog en välbehövlig paus istället och knatade hem till Anna medans bröderna Holmqvist skulle gymma. Blev kebabtallrik, kaffe & en massa snack. Hur trevligt som helst.

Och när jag kom tillbaka till Kent så fick jag denna helt fantastiska bukett :D Han kan om han vill, min älskling. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback